Gabrini Highlighter / Aydınlatıcı İnceleme Yazısı

Herkese merhabalar. Vizelerim bitti, finaller de başlamadan bulduğum boş aralarda bloguma yazı eklemeyi temenni ederek yazılarıma başlayıp taslak olarak da olsa kaydediyorum. Hatta bazı yazılara başlayalı çok oldu ama sırf görsel çekim eksikliğinden kaynaklı yayınlamak kısmet olmadı. Onları da tamamladıkça sizlere sunacağım. Bu arada bu ürün bana Gabrini'nin gönderdiği bir paket içinde geldi. Ben aslında tüm paketi yorumladığım bir yazı yazmıştım ama görsel çekim bitmediği için ve bu aydınlatıcıyı yazmayı istediğim için o yazıyı sonraya bıraktım. Gel gelelim benim neredeyse 2 aya yakın zamandır deneyimleme fırsatı bulduğum çoğu kişinin Mary Lou Manizer'a  muadil olarak gösterdiği aydınlatıcıya.


*Benim paketimden çıkan 02 numarasıydı. İlk görselde görüldüğü gibi gözükse de bence daha sarımtırak bir rengi var. Cildinizden makyaj temizleme suyunuzla silerken gerçek rengi çekimde yansıyandan daha koyu gibi duruyor ama ciltte tonunu çok fazla belli etmiyor.

*Kapak tasarımı hoş,biraz da Mary Lou benzerliği taşıyor dikkat edilirse ama esinlenilmiş olabilir elbetteki. Zaten önemli olan işlevi.

*Tarif edemeyeceğim bir kokusu var ürünün. Çok rahatsız etmiyor ve yüze uygulanınca kokuyu algılamıyorsunuz zaten.Benim gibi koku hassasiyetiniz varsa da durdukça alışabileceğiniz bir koku korkmayın. Yani öyle durdukça daha da mide bulantısı veren bi şey değil. Ancak paketi açıp koklarsanız kokuyu bariz olarak fark edersiniz.

*Alt görselde ürünün ciltteki duruşuna göz gezdirdikten sonra yazımı okumaya devam edebilirsiniz.Çünkü asıl yorumlar görselin altından devam edecek.


*Flaşlı ve flaşsız olarak elimdeki swatchun iki halini de çekip eklemek istedim.

*Ürünü beğendim fakat bunu da diğer aydınlatıcılar gibi cildinize çok sürmemeniz ayarından sürmeniz gerekiyor. Yoksa parıl parıl parlıyor hiç şüphesiz. Çok çok doğal duruyor diyemem ama ayarında sürülürse güzel bir aydınlatıcı hissiyatı veriyor.

*Aslında ürünü bende Mary Lou'ya muadil olarak gösterebilirim fakat tozutma durumu mevcut ve ciltte çok fazla durmuyor. Mesela ben okula gitmeden sabah 10 sularında aydınlatıcıyı sürüyorsam 4 gibi döndüğümde elmacık kemiği hizamda o sabahki ışıltıyı çok az görüyorum ve ürün ciltle çok bütünleşmiyor. Benim gibi elinizi çok fazla yüzünüze koyup birini yada dersi falan dinleyen biriyseniz haliyle ürün kalmıyor tabi. Birazda bundan kaynaklı o azalma durumu.

**Ürüne karşı nötürüm diyebilirim. Sebebi benim krem yapılı aydınlatıcıları daha çok sevmem ve bu ürünün cildimde çok fazla tutunamaması.Bu biraz benden kaynaklı da olsa bence bir ürünü gün içinde çok fazla yüzümde tutamayacaksam ve sürekli tazeleyeceksem o ürün fayda sınırını aşıyor yani kolaylık sağlamak yerine daha çok zahmete sokuyor beni.

Fiyatı 10-15 TL civarı olan bi ürün olarak bence bu fiyatın üzerine biraz daha koyarak daha iyi ürünleri palet şeklinde de bulabilirsiniz.Fakat verdiği ışıltıya gelecek olursam ve kalıcılık hakkında bende deneyip öyle karar vermeliyim diyorsanız Mary Lou yerine fiyat olarak da uygun olan bu ürünü satın alabilirsiniz.

Yazımı okuduğunuz için teşekkürler. Kullananlar fikirlerini yorum olarak bırakabilir. Herkese mutlu bir hafta dilerim. Sevgilerimle NUR... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder